dimarts, 4 de desembre del 2012

Charlie i la fàbrica de xocolata - Roald Dahl


80 comentaris:

  1. ainhoa escola domey7/2/13 22:24

    Hola.... Soc la Ainhoa.... Jo no m' Estic llegint aquest llibre... Pero... Quan pogeu m' informeu....vale??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ainhoa.
      Ja veus, de moment no hi ha ningú que comenti aquest llibre. Però tu ves mirant que segur que el comentem.
      Un petó

      Elimina
    2. ainhoa escola domeny8/2/13 7:55

      Anna... D' aixo n' Estic segura.... La gente que la escollit estival segura que el comentaran.... I molt!! El escritor... Com tu vas dir... Es MOlt bo...!!!

      Elimina
    3. marta domeny5è8/2/13 10:02

      Ainhoa quin llibre t'estas llegin??

      Elimina
    4. yamina escola Domeny8/2/13 19:17

      Marta, tu et lleigeiges aquest llibre?

      Elimina
    5. ainhoa escola domeny9/2/13 16:40

      hola marta ... jo em llegeixo todos los detectives se llaman falanagan i vaig per la pagina trenta vuit...! i aixo que no he tingut gaire temps !!!!

      Elimina
  2. Sara 5º escola domeny8/2/13 11:46

    Hola soc la Sara de 5ºb avui le començat a llegirel llibre ja vaig pel Capitol 4!!! a la pagina 18 se m'ha fa la boca aigua Fins Aviat!!!
    Sara

    ResponElimina
  3. Hola Sara, benvinguda!
    Ets llaminera doncs?
    En el que has llegit fins ara, què creus que hi ha més, fantasia o realisme?
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Sara 5º escola domeny8/2/13 20:25

    Una mica de totes dues coses

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sara
      Es veritat, en el llibre es barreja la realitat i la fantasia, però com si tot fos absolutament normal.
      Fins aviat

      Elimina
  5. Sara 5º escola domeny9/2/13 11:38

    JA VAIG PER LA PAGINA 52 I PEL CAPITOL 10!!!DE QUI UNA MICA VINDRA EL GRANDÍSSIM SOMRIURE D'EN CHARLIE QUE ACONSAGEIX TROBAR LA ULTIMA PAPERETA DAURADA!!!EM POSA MOLT CONTENTA PETONAÇOS

    SARA

    ResponElimina
    Respostes
    1. ainhoa escola domeny9/2/13 22:05

      Sara tan contenta et posa?? Un llibre?? Vaja.. No crecer que sigui real!!

      Elimina
    2. ainhoa escola domeny10/2/13 16:11

      No crec que sigui real...

      Elimina
    3. A mi també em va psar contenta i quasi va ser un descans que en Charli trobés la papereta. Se la mereixia no?
      Adéi

      Elimina
    4. Sara 5º escola domeny11/2/13 14:00

      OI TANT QUE SI

      Elimina
  6. Esther Escola Domeny9/2/13 16:37

    A mi hem sembla que aquest llibre ha de ser molt DIVERTIT!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ainhoa escola domeny9/2/13 16:42

      es igual que la pelicula nomes que ho .. explica mes detallat ..

      Elimina
    2. julia de domeny12/2/13 19:51

      Si te bona pinta aquest libre.Jo com que no m'he llegit aquest llibre no puc dir que es mes guai que la película.I Ainhoa perque dius que testas llegint aquest llibre,a el primer comentari , si tu testas llegint todos los detectives se llaman Flanagan

      Elimina
  7. Lucía Escola Domeny10/2/13 21:27

    Fa poc que m'estic llegint aquest llibre, però m'agrada molt.

    ResponElimina
  8. Hola Lucia.
    Tu creus que en Charlie podria ser un nen de veritat?
    Fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sara 5º escola domeny11/2/13 14:02

      JO CREC QUE SI

      Elimina
    2. Hola Lucia.
      Jo també ho penso, encara que més endavant fa algunes coses una mica rares, ja veuràs...
      Un petó

      Elimina
    3. Lucía Escola Domeny13/2/13 20:33

      Hola Anna, jo encara no t'havia contestat, ho havia fet la Sara, però crec que si.

      Elimina
    4. Bona nit Lucia. Va bé. Jo també ho crec, és prou normal, encara que li passin coses rares.
      Un petó

      Elimina
  9. Oscar Escola Domeny11/2/13 17:17

    Hola bona tarda jo m'estic llegint aquest llibre i no m'agrda...com lla e vist la pelicula i no hi havien mes llibres per agafar.

    PD:Jo he estat 1 setmana malalt per aixó no e pogut tria un llibre.

    ResponElimina
  10. Hola Oscar.
    Em sap greu que no t'agradi el llibre. La pel.lícula et va agradar? Perquè podries llegir buscant les diferències entre el llibre i el cinema.
    Un petó

    ResponElimina
  11. Hola sóc l'Allison i vaig a la escola mare de déu del mont. Aquet llibre que tinc m'agrada molt. Jo ja he vist la pel.licula, però com m'agrada moltíssim aquesta historia llegiré el llibre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Allison.
      Ja veuràs que hi ha petites dierències entre el llibre i la pel.lícula.
      A mi personalment, m'agrada més el llibre, potser perquè és el que primer vaig conèixer.
      Un petonet

      Elimina
    2. Alicia de Domeny xox12/2/13 17:49

      Allison es un nom de Nen o de Nena?Bueno no ho se pero ja ho descobrire!Adeu i fins aviat!

      Elimina
  12. Sara 5º escola domeny13/2/13 14:28

    hola Alícia per mi que es que es un nom de nena

    ResponElimina
  13. Alicia de Domeny15/2/13 18:40

    Si jo tambe ho crec!bona lectura a tothom!!!!!!!

    ResponElimina
  14. Lucía Escola Domeny18/2/13 14:45

    Hola, vull deixar aquest llibre, perquè com jo ja he vist la pel·licula se el que pasarà i no te gràcia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lucia, doncs mira si pots canviar-lo amb alguna altra persona, o amb algu que ja hagi acabat el seu llibre.
      Un petó

      Elimina
  15. Lucía Escola Domeny18/2/13 21:47

    Gràcies. Abans volia dir passarà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Lucia. Molt bé la correcció.

      Elimina
  16. Joana Escola Domeny18/2/13 21:48

    Ami no ma agradat gaire, perquè ja e vist la peli.
    Quan anava a passar algu jo ja savia lu que passaria.
    Jo el recomano per qui no agi vist la peli.
    Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Joana.
      Doncs mira, a mi sempre em fa gràcia llegir un llibre del quie n'he vist la pel.lícula. Potser perquè com que ja sé de què va, em fixo més en les coses petites, les paraules, la manera de dir-les...
      Però hi ha gustos per tothom.
      Un petó

      Elimina
  17. Hola em dic Youssef i vaig a l' escola Mare de Deu del Mont.I he llegit La crida del
    bosc i m'agrada molt i l' he acabat i ara estic llegint Charlie i la fàbrica de xocolata i és molt
    graciós.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Youssef!
      Molt bé, dos llibres. Tu què prefereixes, els llibres d'aventures realistes o els de fantasia?
      Fins aviat.

      Elimina
  18. Hola sóc la Aminata de l' escola Mare déu del Mont i estic al començament del llibre "Carlie i la fàbrica de xocolata" peró em fa molta pena el principi encara que m'agrada molt .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Aminata, sí que fa pena, però després tot surt bé. T'has fixat amb l'avi d'en Charlie? A mi m'agrada com es tracten.
      Un petó

      Elimina
  19. Salma Hittani19/2/13 15:47

    Hola campanys i companyes ami el de Charlie i la fabrica de chocolata m' apassiona perque l' he acabat i es millor que la peli

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Salma. Quina és la diferència més gran per tu entre la pel.lícula i el llibre?
      Una abraçada

      Elimina
  20. Hola soc un alumne de l'escola mare de deu del mont de girona i hem dic Mohamed i estic comenzan a llegir Charlie i la fabrica de xocolata i m' agrada molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mohamed.
      Ja m'aniràs dient quines parts t'agraden més. És un llibre que té una mica de tot, realisme, fantasia, humor...
      Un petonet

      Elimina
  21. Hola sóc la Mineth i vaig a l'escola Mare de Déu del Mont i ja m'he llegit "les bruixes i m'ha agradat molt i ara estic llegint "la crida del bosc". És molt divertit i m'ho passo molt bé.
    Anna quan tornis t'explicaré més coses.Gràcies pels llibres són molt entretinguts.

    Adéu Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mineth.
      M'agrada que llegeixis tant. Has triat dos llibres ben diferents, un és d'humor i fantasia i l'altre d'aventures i realiste. Quan hagis acabat em dius quin gènere t'agrada més.
      Fins aviat

      Elimina
  22. Lagii (Mamadou)20/2/13 10:48

    Hola soc en lagi soc de la escola mare de deu del mont y el conte de que me has donat m'agrada molt y vaig per la pagina 109

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Quin nom et poso a la llista: Lagi, Lagii, Mamadou?
      Bé.Ja m'ho diràs.
      Tu creus en la sort? Et sembla bé que a la gent per exemple, li toqui la loteria?
      Fins aviat

      Elimina
  23. Hola sóc en Carlos de l'escola mare de déu del mont.
    Aquest llibre m'agrada molt.La part quan passen molta fam em va fer molta pena per en Charlie i la seva família. Em va sorprendre molt quan va trobar la papereta daurada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carlos.
      Realment, és una casualitat i una sort. T'has fixat que per atzar, la vida d'en Charlie canvia completament?
      Petonets

      Elimina
  24. Noemí mare de deu del mont20/2/13 10:51

    Hola soc la Noemí e llegit la fabrica de chocolate es molt divertit es el que mes magrada pero al principi fa molta pena

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Noemí.
      I a part d'en Charli, quins personatges t'han agradat?
      Fins aviat

      Elimina
    2. noemi mare de deu del mont21/2/13 12:49

      El avi i la avia

      Elimina
    3. noemi mare deu del mont21/2/13 13:12

      i a tu ?

      Elimina
    4. Hola Noemí
      A mi em cau molt bé el Sr. Bonga.
      Fins aviat

      Elimina
    5. noemi mare de deu del mont14/3/13 13:49

      ¿hola Ana quant vens?

      Elimina
    6. Hola Noemí.
      Si tot va bé, vindré el dia 3 d'abril.
      Petons

      Elimina
  25. Hola sóc l'Angel de l'escola mare de deu del mont .
    m'agrada el llibre de charlie i la fabrica de xocolata. Vaig per la pagina 105,
    m'està agradant molt i quan el llegeixo m'agrada molt perquè charlie te una entrada
    i esposa content i ara viu a la casa sota la sorra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Angel.
      Un, no sé si acabo d'entendre ben bé el que em dius: que en Charlie viu a la casa sota la sorra? Quina casa?
      Va, explica-m'ho.
      Un petó

      Elimina
  26. Si la vida d'en charlie canvia molt perquè troba la papereta daurada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Carlos. A mi no sé si m'agradaria canviar tant la vida així, de cop i volta. Està bé tenir bona sort, però... m'agrada dirigir jo la meva vida.
      Fins aviat

      Elimina
  27. Hola Noemí. A mi l'avi. Trobo que tenen una relació molt bona.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  28. Hola sóc en carlos i vaig per la pagina 139 i m'he esta agadant molt per què es molt divertit, hi ha moltes emosions

    ResponElimina
  29. Bon dia Carlos.
    Et recomano que quan llegeixis el llibre mengis una mica de xacolata (si t'agrada). Serà com si el fiquessis el llibre a la panxa.
    Bon profit.

    ResponElimina
  30. paula Domeny 5è22/2/13 15:48

    jo m'estic llegint aquest llibre i és molt diver

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paula.
      Va, copia'm una frase curta que t'hagi agradat del llibre.
      Fins aviat

      Elimina
  31. hola soc de la escola mare de deu del mont he llegit molt i màgradat quan lia tocat la papereta daurada ha tingut un golp de sort

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aminata.
      Tu creus en la sort? Et consideres una persona amb sort?
      Un petó

      Elimina
  32. Antonio Pernas26/2/13 10:56

    Hola! Sóc l'Antonio del Bosc de la Pabordia. M'ha agradat molt el llibre i la meva part preferida és quan li toca en Charlie viure a la fàbrica de xocolata.

    ResponElimina
  33. Bon dia Antonio.
    A mi també m'agrada aquesta part, una mica boja, però molt divertida.
    Un petó

    ResponElimina
  34. Karen Escola Domeny26/2/13 22:38

    jo ja acabat aquest llibre i la via escollit perquè m'encanta el xocolatada i ara tinc `` la porta en l'aire'' adeu fins una altra.

    ResponElimina
  35. Bon dia Karen!
    Ja em diràs quies històries t'agraden més de La porta de l'aire.
    Un petonet.

    ResponElimina
  36. Sara 5º escola domeny3/3/13 18:03

    HOLA JA VAIG PER LA PAGINA 146.
    UN PETONET

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sara.
      Veig que estàs llegint.Jo avui he anat a la platja una bona estona amb un llibre. Tu llegeixes a casa?
      Una abraçada

      Elimina
    2. Sara 5º escola domeny7/3/13 14:07

      SI LLEGEIXO A CASA,I EL DISSABTES I ELS DIUMENGES APROVECHO QUE EL MEU GERMA ESTA DORMIN I LLEGEIXO EL LLIBRE PERO TINC GANAS D'ACABAR-LO.

      Elimina
    3. Hola Sara.
      Aviat vindré per tancar l'activitat i explicar-vos contes. A veure si aconsegueixes acabar-lo.
      Fins aviat

      Elimina
  37. martina tornés el bosc de la pabordia23/3/13 20:33

    Hola, Anna ja he acavat aquest llibre.
    M'ha agradat molt, però preifereixo la pel·li.Ara estic llegint les Bruixes i trobo que es molt divertit

    ResponElimina
  38. Bon dia Martina
    I bones vacances.
    A mi em va agradar més el llibre, potser perquè quan vaig veure la pel.lícula, que és molt bona, ja l'havia llegit.
    Vigila amb les bruixes, ja veurès, n'hi ha per tot arreu.
    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. martina el bosc de la pabordia25/3/13 19:27

      Val gràcies

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.