dimarts, 4 de desembre del 2012

La casa sota la sorra - Joaquim Carbó


158 comentaris:

  1. Ricard.c domeny7/2/13 17:32

    Ara mateix començare a llegir el llibre de la casa sota la terra esperoque sigui molt divertit fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ricard, benvingut.
      Anirem parlant del llibre. Has llegit algun llibre en què els personatges siguin quasi adults?
      A reveure (a reescriure)

      Elimina
    2. marc(escola domeny)19/2/13 17:59

      Brazilish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rici pichi

      Elimina
  2. Teo escola Domeny7/2/13 20:26

    Hola Ricard soc en Teo i jo el vaig començar el dia que ens el van donar i ja vaig per la pagina numeru 27 i amb els viatges que fa crec que es una mica exegerat donarli tants diners nomes per l'examen d'ingrés.

    Adeu bona nit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Teo. Potser sí que és una mica exagerat, però pensa que parla de pessetes, no d'euros.
      Quina és la primera impressió que tens d'en Pere Vidal?
      Fins aviat

      Elimina
    2. samir escola domeny12/2/13 17:39

      Teo és veritat.Es molt divertit!!

      Elimina
  3. marta domeny5è7/2/13 20:30

    Jo crec que es molt interesant

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara sí, ara ja sé de quin llibre parles. Què o qui és molt interessant? El llibre?, en Pere?
      Bona nit

      Elimina
    2. marta domeny 5è7/2/13 20:38

      El llibre en cara que no m'hagi llegit gaire

      Elimina
    3. Bon dia Marta
      Doncs ja aniràs veient. A mi m'agradava molt en Pere Vidal, no sé, ppotser perquè jo tinc un germà més gran i me'l recordava. Tu tens algun amic de l'edat del Pere?
      Petonets

      Elimina
    4. samir escola domeny12/2/13 17:40

      És veritat.

      Elimina
    5. hola samir perque no ets el pera vidal!!!!!!!!

      Elimina
  4. alicia domeny7/2/13 21:52

    Hey hola martaaaa!!!! sóc l'alicia!!!!!!!! t'agrada el llibre? jo m'estic llegint la porta a l'aire!bueno feliç carnaval a tothom!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Alícia. Sí, bon Carnaval a tothom. Us heu fixat que els llibres són una mica com un carnaval? Ens permeten viure una estona altres vides i altres aventures si ens posem a la pell dels protagonistes.
      Fins aviat

      Elimina
    2. marta domeny5è8/2/13 10:43

      Hola alicia ,el llibre si que m'agrada .quina puntuació li posaries al llibre que llegeixes tu??

      Elimina
    3. alicia de domeny8/2/13 17:00

      Li posaria un 10!!!!!!!!m'encanta!

      Elimina
    4. ainhoa escola domeny9/2/13 16:44

      Anna jo si que m'he fixat !!! potser es per aixo que m'agrada tant llegir!!!

      Elimina
  5. ainhoa escola domeny7/2/13 22:17

    El llibre que os estéu llegint sembla MOlt interessant..... Boeno... Ja em direu de que va....

    ResponElimina
  6. Ricard.c domeny8/2/13 8:53

    jo de moment encara no puc llegir per que primer fare els deures

    ResponElimina
    Respostes
    1. JORDI.P ESCOLA DOMENY8/2/13 11:13

      Hola Ricard sóc en Jordi espero que quan estiguis de fer els deures el començis a llegir es molt interesant adeu

      Elimina
    2. Així m'agrada Jordi. Si se'n tenen ganes, sempre hi ha temps per llegir, però primer s'han de fer els deures.
      Fins aviat

      Elimina
    3. ainhoa escola domeny9/2/13 16:46

      En aixó tens raó!!!

      Elimina
  7. Esther Escola Domeny8/2/13 11:09

    Hola sóc l'Esther,encara que jo no l'hagi llegit, crec que seria molt divertit llegir-lo.
    Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. marta domeny5è8/2/13 11:37

      Si que es divertit

      Elimina
  8. Maria domeny8/2/13 12:46

    Hola a tothom.La veritat es que ara que tinc festa puc llegir més el llibre, perque jo entre setmana ho veig molt ocupat peró segur que puc fer-me un raconet a l'agenda.

    Petons i abraçades
    Maria R.Q.

    ResponElimina
    Respostes
    1. alicia de domeny8/2/13 17:03

      Hola maria!!!!!!!!q t'agrada el llibre?bueno ens veiem el dissabte no oblidis que vens a casa meva!fins aviat!!!!!!!!

      Elimina
    2. yamina escola Domeny8/2/13 19:11

      Maria , per fi et trobo!!!!!!!!!!!!!!!!
      Que t'agrada el llidre?
      Escolta no ten oblidis que as de anar a casa de l'Alicia!!!!
      Patons

      Elimina
    3. ainhoa escola domeny9/2/13 16:48

      Maria si nomes tens temps de llegir els caps de setmana i dies festius... igual que jo!!! tot i que sempre trobo alguns que altres minutets!!!

      Elimina
  9. Maria domeny8/2/13 12:52

    Per cert Anna, hi han més llibres d'en Joaquim Carbó?

    Per el que llegit sembla un bon escriptor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria. Sí que ha escrit més llibres en Joaquim Carbó, fins i tot més amb el mateix protagonista (el guapo i fabulós Pere Vidal)
      com "La casa sota el gel.."
      Petonets.
      Ah, i molt bé això de buscar-se un raconet per llegir cada dia, encara que siguin poques pàgines.

      Elimina
    2. yamina escola Domeny8/2/13 19:15

      Anna, una pregunta?
      Tu cuants llibres, normalment et lleigeiges en una setmana?

      Elimina
    3. ainhoa escola domeny9/2/13 16:49

      oyy.... Yamina quina pregunta!!!! per fa vor!!!! jiji...pero jo no arribo ni a un!!!

      Elimina
  10. césar domeny8/2/13 18:13

    Hla aquest llibre es molt interesant i es molt aventurer aquest noi el recomano vaig per la pag 39.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Cesar!
      Com tu dius, sí, és un llibre d'aventures. Però també hi ha una certa intriga. Ja veuràs.
      Un petó

      Elimina
  11. Ricard.c domeny8/2/13 19:09

    bona nit a tothom espero que a tothom li agradi els seus llibres fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. ainhoa escola domeny9/2/13 16:50

      ricard a mi m'encanta el meu llibre...BON CARNAVAL!!! o el que queda!!

      Elimina
  12. yamina escola Domeny8/2/13 19:13

    Hola Ricard!!!
    Como tu por aqui?
    No es broma.
    Que t'agrada el llibre, he?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ricard.c domeny9/2/13 20:22

      pues siii la verdad i a ti ehh seguro que te gusta tu libro

      Elimina
  13. Jordi P.escola domeny8/2/13 20:08

    hola sóc en Jordi vaig per la pàg 17 aquest llibre és molt interessant bona nit a tothom.

    ResponElimina
  14. alicia i maria de domeny8/2/13 21:57

    ola jordi som l'alicia i la maria!!!!!!ha vingut a dormir a casa meva (de l'alicia)que t'agrada el llibre?bueno bona nit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ainhoa escola domeny9/2/13 16:51

      hola alicia i maria a ell no se si li agrada ... pero a mi el meu m'encanta!"!!!!

      Elimina
    2. jordip escola domeny10/2/13 17:47

      si a mi m´agrada molt aquest llibre

      Elimina
    3. isaac domeny 522/2/13 15:54

      A mi també m'agrada aquest llibre

      Elimina
  15. Maria Domeny8/2/13 21:59

    JO ja vaig per la pàgina 43.I vosaltres?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria sóc l'Ornela i j vaig per la pàgina 45!!!!! T'agrada aquest llibre? A mi m'encanta!!

      Elimina
    2. Alicia de Domeny11/2/13 20:59

      Hola Ornela, jo m'estic llegint la porta a l'aire,espero que t'agradi el llibre,fins aviat!

      Elimina
  16. Alícia de Domeny8/2/13 22:01

    hola maria jo vaig per la pàgina 69!!!!!!!!!!!m'encanta!!

    ResponElimina
  17. Hola sóc l'Ornela de l'escola Mare de Déu del Mont.aquest llibre m'encanta i sobretot vaig per la pàgina 41 perquè l'estic llegint de 4 dies.El seguiré llegint!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ornela!
      Tu et s aventurera? T'haguessis atrevit a agafar una feina així?
      Un petó

      Elimina
    2. Hola Anna! Si sóc aventurera! Perquè m'agrada llegir contes!

      Elimina
  18. Hola sóc l'Ornela FELIÇ CARNAVAL a tothom!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ainhoa escola domeny9/2/13 16:52

      feliç carnaval Ornela !!!

      Elimina
    2. Gràcies igualment!!!

      Elimina
    3. Maria Domeny10/2/13 11:30

      Hola Ornela,(per cert quin nom més maco) sóc de Domeny,estic molt contenta de parlar amb tu, perque fins ara nomes parlaba amb els del meu cole.Espero que t'agradi el llibre.


      Petonets

      Elimina
    4. Hola Maria (jo també em dic Maria) sóc de l'escola Mare de Déu del Mont.Jo estic molt contenta per parlar amb altres nens i nenes. Si m'encanta aquest llibre i vaig per la pàgina 45. Gràcies per la conversa parlarem més!!!

      Elimina
    5. Alicia de Domeny11/2/13 21:00

      Igualment Ornela!

      Elimina
    6. Hola Alicia tu quin conte llegeixes? T'agrada? Ès interessant? Jo espero què el què llegeixes sigui interessant!!!

      Petonets!!!!

      Elimina
  19. M'he llegit mes del llibre I es molt intresant!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ainhoa escola domeny9/2/13 16:53

      m'alegro que t'agradi!!

      Elimina
    2. Quin llibre llegeixes????

      Elimina
  20. Ricard.c domeny9/2/13 20:17

    jo tardo una mica en llegir pero de moment vaig per la pag num 24

    ResponElimina
  21. Ricard.c domeny9/2/13 20:19

    esque encara vaig fent lo de la epoca mitjana per que tinc queportar la bibliografia i el tema bueno fins aviat i bona nit adeuu

    ResponElimina
  22. Ricard.c domeny10/2/13 14:08

    de moment el llibre es molt divertit vaig per la pagina numero 29 adeuu i fins aviat

    ResponElimina
  23. Lorena domeny10/2/13 19:03

    hola jo lla le comensat per mi es molt divertit i entarasant

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lorena.
      Què és el que més t'agrada del conte?
      Petonets

      Elimina
    2. Hola Lorena t'agrada el conte què estàs llegint? Jo espero què si!!!!!!!


      Adèu

      Fins Aviat

      Elimina
  24. Aleix Poch Domeny10/2/13 19:33

    jo l'he començat i m'està agradant molt!!!vaig per la plana 18. Bona nit!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ara bon dia Aleix. Ja m'explicaràs amb més detall què és el que t'agrada.
      Fins aviat

      Elimina
    2. Aleix Poch Domeny13/2/13 21:28

      ara vaig per la plana 32, a mi m'agrada molt Egipte i tambe m'agradaria anar-hi.bona nit

      Elimina
    3. Bona nit Aleix.
      Realment sí, Egipte és un país impressionant, amb tanta història, jo no hi anat mai, però m'agradaria també.
      Ja han sortit els dolents del llibre?
      Fins aviat

      Elimina
    4. Aleix Poch Domeny17/2/13 20:49

      Encara no, ara ha conegut l'Henry que sembla molt simpàtic...

      Elimina
  25. Isaac domeny 510/2/13 19:34

    Hola a tothom. Sóc l'Isaac. M'he començat a llegir el llibre. El llibre és molt interessant.
    Espero que segueixi igual d'entretingut.M'agrada molt perquè passa a Barcelona i a mi m'agrada molt aquesta ciutat

    Fins una altre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Isaac. Coneixes Barcelona? Realment és una ciutat on hi poden passar totes les històries.
      Un petonet

      Elimina
    2. Isaac domeny 511/2/13 19:46

      Hola Anna si que coneixo Barelona hi he estat unes cuantes vegades i es una ciutat molt bonica,avui he estat llegint una mica i segeix emocionant.

      Adeu

      Elimina
    3. Hola Isaac.
      Jo he viscut molts anys a Barcelona, i també m'agrada molt. I, saps que és una de les ciutats que surt a més novel.les de tot el món?
      Un petó

      Elimina
    4. Alicia de Domeny11/2/13 21:02

      Hola Isaac, jo m'estic llegint la porta a l'aire, espero que t'agradi el llibre!Bona Nit!!!!!!!!!!

      Elimina
    5. Júlia Riera,Domeny11/2/13 22:40

      A mi també m'agrada Barcelona, però, el llibre m'agrada més per la seva diverció, emoció,...

      Elimina
  26. Júlia Riera, 5è B, Domeny10/2/13 22:21

    De moment estic molt interessada en el llibre que llegeixo (LA CASA SOTA LA SORRA).
    Espero que les persones que també el llegiu us agradi!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Julia.
      Ja ha començat a treballar en Pere o ancara no?
      Fins aviat

      Elimina
    2. Hola Júlia jo m'estic llegint aquest conte!!! Sobretot em dic Ornela i sóc de l'escola Mare de Déu del Mont!! T'agrada aquest llibre a mi aquest llibre m'encanta !!!!!!!

      ADÉU

      Elimina
  27. samir escola Domeny11/2/13 17:19

    hola Anna, el llibre és molt divertir m'ha asta agradant molt.

    ResponElimina
  28. Hola Samir!
    Tu t'identifiques amb els personatges quan llegeixes? T'agradaria ser en Pere Vidal?
    Fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. samir escola domeny12/2/13 17:43

      Si per que no.

      Elimina
    2. A mi també Samir.
      Un petó

      Elimina
    3. samir escola domeny12/2/13 17:53

      Anna von carnaval!!!!!! T'ha agrada el llibre????

      Elimina
  29. Alba escola Domeny
    Aquest cap de setmana m´he començat a llegir el llibre,vaig per la pàgina 34 i de moment trobo que és molt interessant.Fins una altra.

    ResponElimina
  30. Bona nit Alba.
    Si a la pàgina 34 ja t'interessa, veuràs quin munt d'aventures van passant. Has conegut l'amic de'n Pere Vidal?
    Fins aviat

    ResponElimina
  31. lorena domeny11/2/13 21:43

    hola cada vagada el vaig entenent mes vaig per la pagina 24.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Lorena. És veritat, de vegades costa entrar en un llibre, però si insisteixes, al final l'entens i t'intriga i agrada.
      Un petó

      Elimina
  32. Júlia Riera,Domeny11/2/13 22:32

    Us ho dic a tots, m'està encantant el llibre!
    De moment el que m'ha fet més gràcia és quan en Henry li diu en en Pere...- No sents que es respira millor?!?!

    ResponElimina
  33. Bon dia Lorena i Júlia.
    Veig que ja comenceu a entrar de veritat en el llibre. Així m'agrada.
    Fins aviat

    ResponElimina
  34. l'Ivan garcia12/2/13 10:46

    Hola sóc l'Ivan, un alumne de 6è de l'escola Mare de Déu del Mont

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut al club Ivan. Ja parlarem del libre
      Un petó

      Elimina
  35. Luis Enrique12/2/13 10:47

    Hola sóc en Luis Enrique de l´escola Mare de Déu del Mont. M´agrada molt aquest llibre perquè es molt interesant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Luis Enrique.
      Tu ets aventurer? Perquè en Pere sembla que no pari de ficar-se en embolics i aventures.
      Fins aviat

      Elimina
  36. Hola sóc la Estrella, alumne de 6è Mare de déu del mont. Ja he començat a llegir el llibre. M'agrada molt el llibre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Estrella. T'apunto a la llista de gats lectors.
      Fins aviat

      Elimina
  37. Hola sóc l'Ainoa, vaig a l'escola Mare de déu del mont. Aquet llibre m'agrada molt. Estic contenta d'haver agafat aquet llibre. Les aventures pel desert són molt interessants.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ainoa!
      Tu creus que el llibre és realista, o té molta fantasia?
      Un petó

      Elimina
  38. Hola,sóc en Shainer alumne de 6è l'escola Mare De Déu Del Mont.
    No m'agrada gaire el llibre perquè no és interessant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Shainer.
      No pots canvia el llibre amb ningú? És una llàstima llegir un llibre que no t'agradi, encara que, és un bon llibre i si aconsegueixes avançar pàgines, segur que poc a poc t'aniran interessant les aventures.
      Un petó

      Elimina
    2. Hola Shainer jo et respecto l'opinió, però a mi aquest llibre m'agrada molt perquè és Pere Vidal (Peter Whitel) és un aventurer què no te por de res i el seguirè llegint fins que l'acabi!!!

      FINS AVIAT!!

      Elimina
  39. Hola sóc l'Alex alumne de 6è de l'escola Mare de Déu del Mont.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Alex!
      Ja estàs apuntat a la llista de gats lectors.
      Fins aviat

      Elimina
  40. Hola sóc Luis B. alumne de 6é Mare de Déu del Mont.
    El llibre que estic llegint m'agrada molt perquè és molt aventurer.
    adéu
    Fsin aviat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Luis!
      Sí, són aventures i no pas de nens petits, sinó reals, ja ho veuràs...
      Un petó

      Elimina
  41. Hola,sóc l'Ousuman alumne de 6è de l'escola Mare de Déu del Mont.
    M'agrada aquest llibre és molt divertit!!

    Adèu!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ousuman!
      Quin és el personatge que menys t'agrada del llibre?
      Fins aviat

      Elimina
    2. M'ha agraden tots els personatges.
      Adéu.
      Fins aviat!!!!!

      Elimina
  42. Maria Domeny12/2/13 19:06

    Holaaaaaa.Ja fa temps que no escric però no penseu que m'he quedat parada.
    Ja vaig per la pàgina 171.

    El Senyor Ti es un home que nomes mereix es despreixin,despres del que ha fet

    ResponElimina
  43. Ricard . c domeny 1112/2/13 20:37

    hola Maria pero com has arribat a aquella pagina ara

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola a tots. Veig que aneu avançant en la lectura. Heu descobert ja el tema social que tracta el llibre?
      M'agradaria parlar-ne.
      Fins aviat

      Elimina
    2. Bona nit Ricard.
      Sí, l'Henri Balua és molt bo. És aventurer però molt responsable, ja ho veuràs.
      Un petó

      Elimina
  44. Aleix Poch Domeny18/2/13 21:25

    Ho vaig dir jo aixo de lHenri, soc l'Aleix!
    Bona nit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, tens raó, perdona Aleix.Em vaig confondre.
      Per merèixer el teu perdó, demà penjaré una foto dedicada a tu.
      Bona nit

      Elimina
    2. Luis Brian19/2/13 10:51

      Hola sóc en Luis B. i m' ha agradat molt el llibre que es diu la casa sota la sorra
      adéu.
      Fins aviat!!!

      Elimina
  45. ivan mare de déu del mont19/2/13 10:47

    El llibre me esta agradat molt el llibre

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ivan!
      Quin personatge et cau més simpàtic?
      Fins aviat

      Elimina
  46. Mohamed Haouas Jaouhari19/2/13 15:46

    Hola sóc en Mouhamed Haouas sóc de 5è de l'escola Mare de Déu del Mont.
    El llibre m'agrada molt i vaig per la pagina 41.
    Anna aquest llibre m'està agradant molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mohamed. Me n'alegro. Ja comença a ser un llibre una mica per a grans, els personatges no són nens i el tema és d'actualitat social, t'hi has fixat?
      Un petó

      Elimina
  47. Soufiane i Lucas20/2/13 10:58

    Hola som en Lucas i en Soufiane de l'escola Mare de Déu del Mont, estem llegint la casa sota la sorra. En Lucas va per la pagina 27 i en Soufiane va per la pagina 150. Ens agrada molt que el protagonista sigui molt aventure.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Soufiane i Lucas. Està molt bé això d'escriure plegats i llegir plegats. Parleu del que esteu llegint? És bo de fer-ho.
      Fins aviat.

      Elimina
  48. Jordi P.5éA escola Domeny23/2/13 11:45

    Hola sóc en Jordi vaig per la pàgina 64 en Pere vidal de petit segur que va aprendre molts idiomes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Jordi.
      Tens raó, és una cosa que no hi havia pensat, però segur que sí, com a mínim ha de saber parlar anglès i francès. Gràcies.
      Fins aviat

      Elimina
  49. Lucía Escola Domeny25/2/13 17:52

    Hola, he decidit llegir aquet llibre. Les 3 primeres pàgines són una mica avorrides, però després segur que en Pere Vidal té moltes aventures.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lucia.
      La veritat és que sí que passen aventures, i moltes, però són aventures realistes, potser per això se t'han fet avorrides les primeres pàgines: havien de presentar la situació i els protagonistes.
      Espero que et vagi agradant.
      Un petó

      Elimina
    2. Lucía Escola Domeny26/2/13 21:29

      Gràcies, m'agrada molt. Ja vaig per la pàgina 16.

      Elimina
    3. Hola Lucia, bon dia.
      Tu ets valenta com en Pere Vidal? Encara que jo penso que de vegades actua massa impulsivament.
      Fins aviat.

      Elimina
  50. Maria Domeny27/2/13 13:56

    Hola a tothom ja he acabat el llibre ara estic a la porta de l'aire pèro no l'entenc molt


    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria ja has acabat el llibre? Què trampada! T'ha agradat?



      PETONETS

      Elimina
  51. Pau Domeny2/3/13 14:51

    Hola sóc en Pau ara estic llegin el llibre "la casa sota la sorra",és molt divertit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pau!
      Jo no diria divertit, però aventures si que en passen.
      Un petó

      Elimina
    2. Hola Pau! Sóc l'Ornela de l'escola Mare de déu del mont 6è.
      A mi m'agrada molt aquest llibre i vaig per la pàgina 125!!!!!
      Adéu

      Elimina
  52. Hola sóc la Sugita de l'escola Domeny.
    Estic per la meitat del llibre.Vaig per la segona part. Tot i que m'agraden els llibres d'aventures, aquest no és que m'hagi enganxat.

    Sugita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sugita.
      Potser és un llibre massa realista. De fet, tracta un problema molts real, el tràfic d'armes i d'esclaus, que per desgràcia, encara segueix existint.
      De tota manera, et felicito per seguir llegint encara que t'hagi enganxat el llibre. Ves a saber, potser algun dia el recordaràs i t'agradarà el record.
      Un petó mol gros

      Elimina
  53. Aleix Domeny5/3/13 21:12

    Hola, torno ser l'Aleix que fa dies que no deia res, vaig llegint a poc a poc, ara vaig per la plana 80 i m'agrada! On les penges les fotos?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Aleix. Llegir poc a poc és bo si tens bona memòria, perquè has d'anar recordant la història. Jo ho faig amb els llibres que més m'agraden, perquè així em duren més.
      No sé què vols dir amb això de les fotos. M'ho expliques?
      Fins aviat

      Elimina
    2. Aleix Domeny6/3/13 21:20

      tu fa uns dies vas escriure "demà penjaré una foto dedicada a tu" i no se que volia dir.

      Elimina
    3. Bon dia Aleix.
      Ara ho recordo. És la fotografia del desert que est`pa pel principi del blog. Un petó.

      Elimina
  54. dorian 5é a7/3/13 22:50

    o sento es que la veina ens damanava l'ordinador els dilluns i no temps de escriure.Donsc aixi el llibre mancanta mooooooooooooollllllllllllllllttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dorian, bon dia.
      El més important de l'activitat és llegir. Però, perquè t'encanta el llibre? Ho saps?
      Un petonet.

      Elimina
  55. Ricard C domeny8/3/13 19:25

    Jo ja m'he llegit como molo,la casa sota la sorra,les bruixes i ara em llegeixo el petit nicolàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ricard!
      No pares eh? I de tots aquest llibre, amb quin t'has sentit millor? Quina de les històries et semblava més com tu?
      Fins aviat

      Elimina
  56. Pau Domeny8/3/13 20:58

    Si Anna i passen moltes aventures i també hi ha molts misteris. Crec que el Senyor Ti es un home molt perillos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Pau.
      Sí, perillós i dolent, i sense exagerar tant, encara hi holts homes com el Sr. Ti en el món real. Això és una de les característiques del llibre, que tracta un problema actual.
      Una abraçada

      Elimina
  57. Jordi P de l´ Escola Domeny10/3/13 21:28

    Hola sóc en Jordi i vaig per la pàgina 101 aquest es un dels millors llibres que he llegit.

    ResponElimina
  58. Hola Jordi, bon dia.
    T'identifiques amb algun dels protagonistes?
    Fins aviat.

    ResponElimina
  59. Pau Domeny17/3/13 20:11

    Anna,crec quel senyor Ti s'asembla Al Capone.La Mafia es un problema actual, es molt perillosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Pau.
      Desgraciadament, tens molta raó: tot i que el llibre fa anys que es va escriure, el problema no s'ha solucionat, hi segueix havent màfia, tràfic d'armes, esclaus...
      Bona lectura

      Elimina
  60. ainoa mare de deu del mont19/3/13 10:49

    Hola, sóc l'Ainoa i m'agrada molt la historia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ainoa.
      Quin personatge t'ha agradat més del llibre?
      Fins aviat

      Elimina
  61. Hola soc la khadija de l´escola Mare de Deu del mont avui es la primera vagada que lleigueixo un llibra tan divertit m´agrada que perlin de coses d´Egipte

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Khadija.
      Tu coneixes Egipte? Jo no hi estat mai, però m'agradaria.
      Celebro que t'hagi agradat el llibre.
      Un petó

      Elimina
  62. Pau Domeny21/3/13 13:10

    Ja he acabat el llibre. El recomano a tots els nens. El final es inesperat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Pau.
      I m'agrada el que dius del final, sense explicar-lo, per a què es tinguin ganes de llegir-lo.
      Un petó

      Elimina
  63. Jo vaig per la pàgina 152! Em falta poc per acabar el llibre!!!

    ResponElimina
  64. I vosaltres?????????????????????????????????

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ornela.
      Segur que amb aquestes vacances l'acabes.
      Ja em diràs què t'ha semblat al final.
      Fins aviat.

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.