dimarts, 4 de desembre del 2012

La ciudad de las bestias - Isabel Allende


18 comentaris:

  1. Hola em dic Adrian i sóc alumne de l'escola Mare de Déu del Mont.
    M'estic llegint aquest llibre i sembla molt interesant. Crec que l'Alex no hauria d'enfedar-se amb la seva mare perquè esta malalta. Què et sembla?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Adrian
      Tens raó, jo també penso que l'Alex no hauria d'enfadar-se, però també em sembla normal que s'enfadi, perquè li trastoca tota la seva vida i això sempre fa una mica de ràbia, encara que si segueixes llegint, ja veuràs com al final...
      Fis aviat

      Elimina
  2. Hola, sóc l'Ibi alumne de 6è de Mare de Déu del Mont.
    Ja he començat a llegir-me el llibre i m'agrada molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ibi.
      Què en penses de l'Alex? Et sembla un bon noi o un irresponsable?
      Fins aviat

      Elimina
  3. Bueno mig mig perquè no pensa en la seva mare només en ell. A més la seva mare té càncer. Pobretaa !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ibi.
      Estem d'acord, és una mica egoista i irresponsable, però ja veuràs com va canviant al llarg del llibre....
      Un petó

      Elimina
  4. hola de nou Anna! Tinc moltíssimes ganes de que tornis a venir perquè a tots ens ha agradat molt que vinguessis i per l'història de por que ens explicarás! Una abraçada

    ResponElimina
  5. Hola ana, yo creo que le gusta Nadia. Tu que opinas?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Ibi.
      Jo també crec que li agrada la Nadia. I bastant, però potser, com és una mica especial, no s'atreveix a dir-li.
      Fins aviat

      Elimina
  6. A mi em sembla molt estrany aquell senyor que coneix a la Nadia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ibi.
      No sé a quin senyor et refereixes, explica'm més coses plis.
      Fins aviat

      Elimina
  7. Un tal Wislis que la nadia va explicar la Nadia que tenia l'esposa en espiritu. És molt estrany. I també diu que és molt savi.
    Adeu fins aviat.
    Per cert, esticimpacient perquè vinguis!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ibi. Ara ja sé qui és. És una espècie de bruixot, d'alguna manera representa els poders de la naturalesa (o no t'has fixat que quan fa molts dies de pluja i grisos la gent està més de mal humor?)
      Fins aviat

      Elimina
  8. Hola Ana, per cert tinc moltes ganes que vinguis i ens expliquis aquella historia de por.
    Adeu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ibi.
      Vindré just després de setmana santa. Jo també en tinc ganes.
      Un petó

      Elimina
  9. De que va la historia de por que ens vindras a explicar després de setmana santa.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Ibi.
      Això és sorpresa. Però va de por.
      Fins aviat

      Elimina
  10. Hola, Anna, ja se que és una sorpresa però m'intriga molt!
    Adéu.
    Un petó!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.