dimarts, 4 de desembre del 2012

El reino del dragón de oro - Isabel Allende


11 comentaris:

  1. Juli Domeny13/2/13 18:37

    Hola em dic Juli i m'estic llegint el reino del dragon de oro. Aquest es el tercer comentari que escric igual, perquè en els altres dos m'he equivocat. Pero es veu que al final ja he apres com funciona... El llibre de moment m'agrada molt.

    ResponElimina
  2. Hola Juli!
    Suposo que ja has conegut a l'Alex i la seva àvia. Tu coneixes una mica la història del Tíbet? Perquè la història passa allí.
    Un petó

    ResponElimina
  3. Gerard escola domeny19/2/13 17:56

    hola Anna sóc el germa den juli com estas un petó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. hooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ssssssssssssssssssssooooooooooooooooooooooooooooooooooooooccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccgggggggggggggggggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  5. galia escola domeny3/3/13 9:39

    Hola Anna ja estic a punt de acabar el llibre,vaig per la pagina 290 i es molt interesant perque expica com pots deconectar-te del cos o ser invisible el personatge mes m´agradat es la Nadia perque es molt valenta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Galia.
      M'alegra que t'hagi agradat el llibre, perquè és una mica especial. A mi també m'agrada més la Nadia que l'Àlex.
      Un petó

      Elimina
  6. Galia escola domeny4/3/13 18:48

    Hola Anna ja he acabat el llibre!M´ha agradat molt quan explicaba les trampes del castell i em va fer una mica de tristesa quan el rei es moria per culpa de la Judit Kinski i del Tex Armdillo pero m´ha posat feliç que el Tex Armadillo es mori i que la Judit la posin en un monasteri.Tambe la Pema m´ha agradat molt .Ara llegire la casa sota la sorra

    ResponElimina
  7. Hola Galia, bona nit.
    Realment és un llibre una mica curiós, perquè parla de gent amb una manera diferent de pensar i de fer a la que estem acostumats.
    Espero que també t'agradi la casa sota la sorra, tot i que és un llibre molt diferent, és d'aventures també, però més realista.
    Un petó

    ResponElimina
  8. Juli Domeny8/3/13 19:44

    Hola Anna!!!! Ja m'he acabat el llibre!!!! Realment, els últims trossos t'eriçen els pels del clatell, perquè és molt emocionant!!! M'ha agradat molt el caràcter de tots els personatges, però excepcionalment el de l'àvia, el mestre Tensing i el príncep (o potser hauria de dir rei!!!)Dil Bahadur. H trobat el llibre molt interessant, i el recomano a tots els que no l'hagin llegit.
    Per cert, ara he començat "la crida del bosc", però crec que és millor que en vagi a parlar al seu apartat.

    ResponElimina
  9. Hola Juli.
    Sí que és una llibre una mica estrany, perquè els referents que ens dóno no formen part habitual de la nostra cultura occidental, i aleshores algunes accions ens semblen molt estranys. Però veig que l'has entès molt bé. Felicitats.
    Un petó

    ResponElimina
  10. Si, realment m'ha agradat molt...

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.